Eilinen oli sen verran hulinapäivä, ettei oikein joutanut siirteleen noita posteja, joten niitähän sitten tuli ja tuli ja tuli. Tokikaan tuo 42 kpl ei ole mikään ennätys, allekirjoittanut on bongannut roskapostilaatikostaan joskus paljon enemmänkin näitä tärkeitä sanomia ja lyhyemmän ajankin sisään.

No mut joo, katsotaan. Ensin ne kolme, mitkä ehti tulla edellistä tekstiä kirjotettaessa.

 

Minna lähetti viestin: Puuttuva maksu PS3- tai Xbox-pelistä kuuluen osoitteelle EMAIL - 0,5 euroa. Viesti jatkuu vielä, että onnittelut hyvä käyttäjä...

Nää laittaa aina miettiin ja hymyilyttään. Mistä näitä sikiää?

 

Ilse Simolan viesti alkaa aika hauskasti: Barno, olet ehkä voittanut IKEA-lahjakortin.

Barno?!?! No se sentään on hyvä, että Ilse-täti on rehellinen ja sanoo että olet EHKÄ voittanut. Ikeassa oon kaks kertaa käynyt, huhhuh, sehän on sokkeloisempi kuin labyrintti! Ei mut toi Barno jäi mietityttään. Mikä ihmeen barno? Mitä se tarkottaa?

 

Huhtalan Kerttu lähetti kans viestin kun kirjotin tota edellistä postausta. Otsikkona Kaikki vauvoista.

Sinänsä ihan harmittomalta kuulostava viesti. Ei vaan oo nyt mulle ajankohtanen.

 

No sitten ne 39 muuta viestiä, jotka lojuu tuolla mun roskapostissani. Koska oon niin pirun laiskalla päällä nyt näin aamutuimiin, en niitä kaikkia käy luetteleen, mut joitain ihan esimerkkinä.

Mulle luvataan T-paita ilmatteeks ja samassa viestissä lukee Voita koko kodin sisustus! Voi ku kiva. Sen verran pessimisti oon kuitenki että en availe tommosia viestejä.

Lainaakin taas tarjotaan helposti ja varmasti ihan jopa 6000€. Köh. Anniina Hölsön lähettämässä viestissä kerrotaan, että olen (tai siis mun sähköpostiosote on) mukana K-citymarket-kisan finaalissa! Hienompi homma. Kyllä nää tiedetään. Joskus erehdyin tämmösen viestin avaamaan (näitäkin on siis tullut mulle viimesen vuoden aikana useempia) ja ensin piti täyttää yhteystiedot ja klikata jotain "jatka"-nappia. Näin ku toimii, niin ruutu ilmottaa että sähköpostiosote on jo ilmottautunut kisaan mukaan. Siihenhän se sitte jäi, se osallistuminen.

Onlinetarjous kysyy multa miksen halua noutaa matkaani. Viesti jatkuu Paljon onnea lopullisen matka-arpasi "[email protected]" kanssa. Xllä kirjotetut on siis mun sähköpostiosote, eikä siihen oikeesti kuulu mikään 009! Can't believe.

Olemme lähettämässä palkintoasi, Olympus-digikameraa, odotettua nopeammin, lukee Laura Mossun lähettämässä viestissä. Mä oon kyl hiton onnekas näissä jutuissa, aina voitan jotain, millon kameraa ja millon mitäkin. Joopa.

Sit haluan esitellä pitkäaikasen kirjeenvaihtotoverini Kiireinen-Vastaa 20syys.:ksen. Kyseinen lähettäjä on ollut matkaseuralaisenani elämässäni viimeset kaksi vuotta. Kaksi vuotta sitten tuli eka viesti häneltä, taisin sen avata ja mitään tolkkuahan koko kirjeessä ei ollut. Joskus pitäis lähettää hänelle hiukkasen rahaa tai niin ku nyt, pitäisi viesti aukaista heti koska kyseessä on pikajakelu. No, jää avaamatta tällä(kin) kerralla, tiedä jos sieltä joku Troijan nahkaooppeli tai joku muu matonen hyökkis mun koneeseen. Yök.

Ihanaa, Tarjouskuumeella on mulle rahaa! Ihanaa Tarjouskuume, ihanaa!! (Jepjep)

Palkkatuki on myös nyt jonkin aikaa ollut matkaseuralaisenani roskapostilandiassa. Lupaa siirtää tililleni 2200 euroo kuukaudessa. Pitäs vaan ensin täytellä tutkimuskysely. En vaan jaksa.

Kaja Philin täytyy olla kyl Laura Mossun kaveri, laiska semmonen tai jotain, kun hänkin ois mulle sitä Olympuksen digikameraa lähettämässä odotettua nopeemmin. Niimpä niin.

Sit mä oon taas voittanu mm. 10€ käytettäväksi EM-bingossa ja Sony Playstation-kisassakin. Kelly-koira on löytänyt mulle 100kr kerrotaan yhessä postissa ja Orders and shipping kiittää mua lontoon murteella tilauksesta. Mitään en oo tilannu, sehän on sanomattakin selvää.

Laura Stenton ja Britta Mörk on kumpainenkin otsikoinu postinsa Onnittelut rahaa. Kas kummaa, molempien viestit jatkuu näin: Onnittelut! Olet voittanut 5 euroa pelata! Voita 5 miljoonaa euroa ilmaiseksi napsautuksella...

Ihailtavan täydellistä suomen kieltä. Eiku??